יום שבת, 7 בנובמבר 2009

סנטה קלאוס בעצם היה ירוק ....

מיצוב


מיצוב:
החלק התקשורתי של הבידול: הדרך שבה צרכנים תופסים את המותג. המיקום שתופש המותג במוחם של הצרכנים, ביחס למתחריו.

Top of Mind:
מטרתו להשריש את שם המותג בתודעה הצרכנית ולהפכו לראשון שעולה במוח

Usp:
מבוססים על תכונה או תועלת מהמוצר.

Esp:
מבוססים על טריטוריה, ערך משותף, תפקיד חברתי, עשויים להיות מיצובים שונים לכל מותג חלק מהתהליך הוא ברירת המיצובים השונים ובחירתו של זה המתאים ביותר לקהל המטרה בו אנו מעוניינים להתמקד.
המטרה של מיצוב אסטרטגי היא ליצור יתרון תחרותי בר-קיימא, קשה לחיקוי, שיגרום להעדיף את המוצרים או השירותים של הארגון לעומת אלו של המתחרים
פילוח השוק ובחירת קהל המטרה
ניתוח צורכי קהל היעד
הבנת ה"פתרון" אותו יכול לספק המוצר שלנו וניסוחו
קישור המוצר עם הפתרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Google widget ads - family guy content