יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

נמצאה האבדה !

תוכנה לעיצוב אתרים

אחרי תקופת בצורת קשה מצאנו את האבדה !
היום לבנות אתר אינטרנט הוא תהליך ארוך ומייגע בהחלט, במיוחד כשהלקוחות מצפים שהוא יוקם תוך שבוע או שתיים.
אז בנינו אתר ללקוח אבל מה עכשיו ?
לקוח התקשר ורוצה לשנות משהו קטן, רק מספר  טלפון !
טוב אוקיי לאיזה מספר אתה רוצה לשנות ? אני ישנה לך ...
אחרי שעה הוא מתקשר שוב, רק טעינו בכתובת יש שם טעות קטנה, אם אתה יכול לשנות לי את זה ככה וככה ותוסיף לי תמונה קטנה ?? !!
ממממ...
עכשיו מה האופציות ?
לבנות לו מערכת ניהול תוכן קטנה שהוא יוכל לנהל את התוכן ולשנות אותו כרצונו, אבל הוא לא רוצה לשלם ! עוד ...

הפיתרון המושלם היום לבעיות אלו היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח עם קהילת מפתחים שכל היום יושבים בבית ומפתחים תוספות..
יש הרבה בשוק שעושות את העבודה, כל אחת והמאפיינים שלה פחות או יותר אותו הדבר אך ההבדל הוא בקהילת מפתחים של המערכת.

Joomla

וכאן נכנסת ג'ומלה לתמונה,
ג'ומלה היא מערכת ניהול תוכן חינמית בקוד פתוח שפותחה על ידי הרבה מפתחים סוסים שכל אחת תרם את חלקו.
היתרון המשמעותי של ג'ומלה היא קהילת המפתחים שלה, שם תוכל למצוא עולם שלם של תוספות מגניבות לאתר שלך.
כל מה שתרצה קיים, הרוב חינם ויש כמה תוספות שעולות כמה גרושים אם ממש תרצה אותם אז שווה לשלם.
לא רק זה לג'ומלה יש גם עולם שלם של עיצובים (templates), חלקם חינמיים, חלקם בתשלום, אך המבחר עצום !.
עם מערכת ניהול תוכן כמו ג'ומלה הלקוח כבר לא יתקשר בשביל כל עדכון הכי קטן, הוא יכול לעשות הכול בעצמו, אם הוא יודע לדפדף באינטרנט הוא יוכל לערוך ולעדכן את האתר בלי שום בעיה ללא שום ידע בשפה כלשהיא.

עד היום הייתי לוקח תבניות מוכנות ועורך אותן, משנה לימין לשמאל כדי שיהיה קריא בעברית, מוסיף כמה מודולים מגניבים ומנסה כמה שאפשר לערוך אותה כפי שאני רוצה שהיא תיראה, אם לא כך אז הייתי לוקח תבנית כלשהיא נותן למעצב שישנה אותה אחרי זה למקודד שיודע לקודד עיצוב שיתאים לג'ומלה, אם אני לא מעצב, הייתי משלם לשני אנשים וכמעט ולא נשאר לי רווח מהעסקה.

ומה מצאתי ??

תוכנה לבניית תבניות

מצאתי תוכנה שקצת מזכירה את  word של מייקרוסופט והיא נותנת לי לעצב בה תבניות למגוון מערכות ניהול תוכן, היא נותנת אפשרויות של עריכת הדף מהתחלה ועד הסוף כולל טפסים, כפתורים, תפריטים ועוד כל מיני תוספות מגניבות.
החלק המגניב הוא כאשר התבנית מוכנה כל מה שעליי לעשות הוא לשמור וזה מקודד אותה לבד לאיזה מערכת ניהול תוכן שאני בוחר.
כרגע התוכנה יודעת לשמור למערכות ניהול תוכן Joomla, Wordpress, Drupal, DotNetNuke, Blogger.
התאמה למערכות אלו מתבצעת ללא כל רקע טכני מיוחד בצורה פשוטה במיוחד.
מהיום אני עושה הכול לבד אם זה דרך התוכנה או בלי.

אז מצאתם לכם גם אתם !
תוכנה לעיצוב ויצירת תבניות עיצובים למערכות ניהול תוכן מהטובות ביותר בשוק.
וידאו על התוכנה:
http://www.youtube.com/watch?v=jiyt-9PdfUs

הורדת התוכנה:
תוכנה לעיצוב תבניות

התקנת מערכות ניהול תוכן בלחיצת כפתור ואחסון אתרים תמצאו בלינק אחסון אתרים:
אחסון אתרים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Google widget ads - family guy content